Generálny riaditeľ spoločnosti Pledis Entertainment sa vyjadruje k obavám fanúšikov z nových pravidiel YouTube, porušovania ochrany osobných údajov a ďalších
- Kategórie: Celeb

Generálny riaditeľ Pledis Entertainment Han Sung Soo reagoval na rôzne obavy fanúšikov týkajúce sa porušovania súkromia zo strany sasaengs ako aj nedávne oznámenie agentúry, že hudobné videá umelcov a ďalší obsah sa budú odovzdávať iba na kanál Pledis Entertainment.
Po prvé, generálny riaditeľ hovoril o porušení SEDEMNÁSŤ súkromie používateľa a kroky, ktoré podnikli, aby zabránili opakovaniu:
Dobrý deň, toto je generálny riaditeľ spoločnosti Pledis Entertainment, Han Sung Soo.
Najprv by som sa chcel poďakovať fanúšikom SEVENTEEN za všetku ich lásku a podporu v mene všetkých v Pledis Entertainment. Tiež by som sa chcel ospravedlniť fanúšikom. Aj keď sa vždy snažím počúvať, čo hovoria fanúšikovia, myslím si, že mi stále príliš chýba, aby som mohol uspokojiť všetkých. Dnes píšem osobne, aby som prevzal zodpovednosť za svoje nedostatky.
Po prvé, po skončení koncertu SEVENTEEN „2018 SEVENTEEN Concert ‘Ideal Cut – The Final Scene’ In Soul“ 4. novembra sme potvrdili, že niektorí fanúšikovia narušili súkromie SEVENTEEN. Vypočuli sme si správy od členov personálu, ktorí boli prítomní, a tiež sme dostali rôzne dokumenty od fanúšikov týkajúce sa incidentu. Ešte raz ďakujeme všetkým fanúšikom, ktorí nám pomohli v tomto procese chrániť SEVENTEEN.
Tí, ktorí porušili súkromie SEVENTEEN, boli natrvalo vylúčení z oficiálneho fanklubu skupiny a teraz sa nemôžu zúčastňovať žiadnych podujatí fanklubu organizovaných agentúrou. Viac podrobností prezradí nasledujúci príspevok.
Po druhé, stretli sme sa s niektorými tvrdeniami týkajúcimi sa priateľstiev a vzťahov medzi manažérmi Pledis Entertainment, zamestnancami a fanúšikmi. Počas vyšetrovania sme nedokázali nájsť žiadne dôkazy na podporu týchto tvrdení. Potvrdili sme však, že niektorí zamestnanci zverejnili na svojich osobných účtoch sociálnych médií informácie o plánoch a osobnom živote našich umelcov. Navyše, pokiaľ ide o skutočnosť, že to, čo naši zamestnanci hovoria na mieste pri interakcii s fanúšikmi, môže viesť k nedorozumeniam, beriem ako generálny riaditeľ plnú zodpovednosť.
Príslušní zamestnanci dostanú disciplinárne opatrenia vo forme formálneho vzdelávania a zníženia miezd. Okrem toho budú všetci zamestnanci Pledis Entertainment, vrátane mňa, každý mesiac navštevovať kurzy týkajúce sa údržby osobných sociálnych médií a interakcie s fanúšikmi. V prípade opakovaného výskytu prijmeme príslušné disciplinárne opatrenia po tom, ako objasníme, kde je zodpovednosť. Osobitne dbáme na to, aby sme zabezpečili, že osobné plány a komentáre nebudú zverejnené bez povolenia umelcov. V budúcnosti vynaložíme maximálne úsilie na ochranu našich umelcov a vyplníme diery, ktoré nám predtým chýbali.
Pokračoval vo vysvetlení rozhodnutia zmeniť pravidlá agentúry pre YouTube:
Náš tretí bod sa týka našich pravidiel služby YouTube. Veľa sme o tom uvažovali a chápeme obavy, ktoré fanúšikovia majú. Je to niečo, čo musí agentúra urobiť, aby pomohla spoločnosti SEVENTEEN rásť, ale fanúšikov sme znepokojili, a preto nás to mrzí.
Keďže SEVENTEEN a ďalší umelci Pledis neustále rastú, mali sme o čom premýšľať. Kedykoľvek sme si mysleli, že by bolo pekné, keby sme pre našich umelcov mohli urobiť viac alebo keby sme mali väčší vplyv, vždy sme počuli: „Ešte nie“. Aj keď sme boli hrdí na to, že sme vyrástli, veľmi sme cítili aj svoje obmedzenia ako agentúry, ktorá sa ešte musí naplno rozrásť. Chceli sme vytvoriť lepší základ, aby sme sa vrátili našim umelcom a zamestnancom, ktorí tak tvrdo pracujú.
K-pop zábavná agentúra nielenže riadi umelcov a produkuje obsah, ale samotná agentúra sa musí stať platformou. Agentúra sa musí stať veľkou platformou a rozvíjať vplyv, aby rástol aj rozsah toho, čo môžu jej umelci dosiahnuť. Počas prevádzky Pledis Entertainment sme si uvedomili, že sú veci, ktoré nedokážeme urobiť len s talentom našich umelcov a podporou agentúry.
Naše nové pravidlá YouTube sú prvým krokom k zvýšeniu nášho vplyvu a napredovaniu doby. Je to rozhodnutie, ktoré sme urobili, aby sme pomohli umelcom z Pledis rozrásť sa do väčšieho tímu. Verím, že naši agentúrni umelci môžu byť oveľa väčší, ako sú teraz. Robili sme všetko pre to, aby sme vyhoveli každému tímu. Ešte raz sa ospravedlňujem, že som viac nepremýšľal o tom, ako prinútiť fanúšikov pochopiť, ale dúfam, že teraz počkáte a uvidíte, čo prinesie moje rozhodnutie.