Marcové vyhlásené rebríčky reputácie značky skupiny Idol
- Kategórie: Celeb

Kórejský Business Research Institute zverejnil tento mesiac rebríček reputácie značky pre všetky skupiny idolov!
Rebríček bol určený na základe analýzy účasti spotrebiteľov, mediálneho pokrytia, interakcie a indexov povedomia komunity rôznych skupín idolov, pričom sa použili veľké údaje zozbierané od 14. februára do 14. marca.
DVAKRÁT sa tento mesiac umiestnili na vrchole rebríčka s indexom reputácie značky 4 640 746, čo predstavuje 72,79-percentný nárast ich skóre od februára.
Vysoko hodnotené frázy v analýze kľúčových slov TWICE zahŕňali „ JEDNA ISKRA ',' ' billboard “ a „ONCE“, pričom medzi ich najvyššie hodnotené súvisiace výrazy patrili výrazy „konzistentné“, „expandovať“ a „podporovať“. Analýza pozitivity a negativity skupiny tiež odhalila vysoké skóre 91,08 percent pozitívnych reakcií.
LE SSERAFIM stúpli na druhé miesto po tom, čo zaznamenali pôsobivý 110,55-percentný nárast indexu reputácie svojej značky, čím sa ich celkové skóre za marec zvýšilo na 4 198 565.
medzitým (G)I-DLE obsadil tretie miesto za mesiac s indexom reputácie značky 3 603 108.
SEDEMNÁSŤ sa umiestnil na tesnom štvrtom mieste s indexom reputácie značky 3 563 930 NewJeans zaokrúhlil prvú päťku za marec so skóre 3 478 662.
Pozrite si 30 najlepších za tento mesiac nižšie!
- DVAKRÁT
- SSERAFIM
- (G)I-DLE
- SEDEMNÁSŤ
- NewJeans
- TWS
- BLACKPINK
- RIZE
- BTS
- IVE
- ZEROBASEONE
- CHLAPEC
- BTOB
- OH DIEVČATKO
- EXO
- Zatúlané deti
- NMIXX
- NCT
- ENHYPEN
- H1-KEY
- aespa
- Červený zamat
- Blok B
- BOYNEXTDOOR
- STAYC
- Dievčenská generácia
- Super junior
- ASTRO
- WJSN
- SHINee
zdroj ( 1 )