Park Seo Joon je na vrchole zoznamu reklamných modelov, ktoré spotrebitelia najviac obľubujú v roku 2018

 Park Seo Joon je na vrchole zoznamu reklamných modelov, ktoré spotrebitelia najviac obľubujú v roku 2018

Spoločnosť Korea Broadcast Advertising Corporation (KOBACO) zverejnila 20. decembra výsledky prieskumu trhu spotrebiteľského správania za rok 2018. Prieskum odhalil 10 reklamných modelov, ktoré spotrebitelia tento rok najviac obľubovali.

Park Seo Joon na vrchole zoznamu, pretože jeho popularita v roku 2018 naďalej raketovo stúpala vďaka vystúpeniam vo varietnej šou tvN “ Younova kuchyňa 2 “ a dráma tvN “ Čo je zlé na ministerke Kim? “ Od januára sa objavil vo viac ako 20 reklamách (televíznych, novinových a online), pričom toto sú len reklamy, ktoré boli doteraz odvysielané. Herec podpísal zmluvu na reklamu na oblečenie na Filipínach a pôsobí ako globálny model aj vo Vietname a Číne.

Jedným z dôvodov, prečo spotrebitelia uvádzajú jeho popularitu, je jeho imidž „zdravej mládeže“. Prostredníctvom „Youn’s Kitchen 2“ ukázal svoju zrelosť a ďalšie rôzne kúzla, zatiaľ čo jeho projekty ako „Midnight Runners“, „ Fight My Way “ a „Čo je zlé s ministerkou Kim? upevnil svoje postavenie talentovaného herca. Jeho hviezdna kvalita sa nepremieta len u žien, ale aj u mladých mužov.



Zdroj z reklamného priemyslu uviedol: „Špeciálnou kvalitou Park Seo Joona je jeho priateľský a zdravý imidž. Zohráva obrovskú úlohu pri pridávaní hodnoty značky. Je aktívny viacerými spôsobmi než len na veľkých a malých obrazovkách, čo z neho robí jednu z najlepších možností pre reklamy.“

Tu je 10 najlepších výsledkov prieskumu trhu:

  1. Park Seo Joon (5,8 percenta)
  2. Kim Yuna (5,1 percenta)
  3. Gong Yoo (4,3 percenta)
  4. Park Bo Gum (4,3 percenta)
  5. Yoo Jae Suk (3,0 percenta)
  6. Suzy (2,5 percenta)
  7. IU (2,5 percenta)
  8. Vyhral Bin (2,3 percenta)
  9. Jun Ji Hyun (2,3 percenta)
  10. Lee Seo-jin (2,2 percenta)

zdroj ( 1 )