Sledujte: Podrobnosti SM Entertainment Stratégia a ciele speňaženia IP v rámci SM 3.0 v novom videu

 Sledujte: Podrobnosti SM Entertainment Stratégia a ciele speňaženia IP v rámci SM 3.0 v novom videu

Spoločnosť SM Entertainment (ďalej len SM) vydala nové video na YouTube, v ktorom podrobne popisuje ich stratégiu speňažovania IP (duševného vlastníctva) pre SM 3.0.

21. februára vydala SM a nasleduj Video YouTube s názvom „SM 3.0: IP Monetization Strategy“, ktoré je súčasťou ich druhej stratégie implementácie SM 3.0.

Finančný riaditeľ SM Entertainment (finančný riaditeľ) Jang Cheol Hyuk vysvetľuje: „Model monetizácie IP spoločnosti SM z veľkej časti pozostáva z „Primárneho podnikania v oblasti IP“ a „Obchodu s derivátmi IP.“ Primárne podnikanie v oblasti IP sa týka základov zábavného podnikania, ako je digitálna hudba, fyzická albumy, koncerty a manažment umelcov. Obchod s derivátmi IP sa týka podnikania, ktoré poskytuje dodatočný zdroj zisku z výsledku primárnej IP, konkrétne MD (tovar), licencovanie IP, platforma fanúšikov a podnikanie s videoobsahom.“

Pokračuje: „Rast SM sa doteraz sústreďoval na primárne podnikanie v oblasti IP. Bezkonkurenčná identita lídra na trhu a konkurencieschopnosť v hlavnom odvetví slúžili ako hnacia sila 30-percentného ročného rastu napriek rýchlym zmenám, ku ktorým došlo na trhu počas posledných troch rokov, ako aj štrukturálnym obmedzeniam v rámci trhu. spoločnosť. Plánujeme urobiť ďalší skok vpred vo veku SM 3.0 na základe takejto jedinečnej hnacej sily.“

Finančný riaditeľ Jang Cheol Hyuk uvádza: „Cieľ predaja na rok 2025 v rámci SM 3.0 je 1,2 bilióna wonov (približne 926 miliónov USD) s 35-percentným prevádzkovým ziskom. Tieto ciele sa dosiahnu vyriešením problémov z SM 2.0 a stratégie monetizácie IP.“

Uvádzajú nasledujúce ciele:

  1. Okamžité zlepšenie prevádzkového zisku prekonaním štrukturálnych obmedzení SM 2.0.
  2. Zvýšenie výnosov/prevádzkového zisku prostredníctvom Multi-Production Center – predpokladá sa, že tržby za primárnu IP budú mať ročnú mieru rastu 26 percent.
  3. Rozšírenie vysoko ziskových derivátových IP a posilnenie distribučných kapacít – predaj MD/IP z divízie Derivative IP sa do roku 2025 zvýši na 300 miliárd wonov (približne 231 miliónov USD).
  4. Integrácia/internalizácia „platformy fanúšikov“.
  5. Zvýšte ziskovosť z video obsahu pod SM 3.0 na 150 miliárd wonov (približne 116 miliónov USD) do roku 2025.

Pozrite si celé video nižšie:

Zdroj ( 1 )