WeatherTech vynaložila 6 miliónov dolárov na reklamu Super Bowl 2020, aby poďakovala veterinárom za záchranu majiteľa Dog Scout!

 WeatherTech minie 6 miliónov dolárov na reklamu Super Bowl 2020, aby poďakovala veterinárom za záchranu vlastníka's Dog Scout!

David MacNeil , ktorý vlastní spoločnosť WeatherTech, kúpil 6 miliónov dolárov za 30 sekúnd Reklama na Super Bowl 2020 poďakovať veterinárom, ktorí zachránili život jeho psovi Scoutovi.

Reklama začína roztomilým šteniatkom zlatého retrievera a obsahuje hlasový prejav, ktorý hovorí: „Ahoj, som Skaut a ja som šťastný pes. A nie je to len preto, že som našiel skvelú palicu, alebo preto, že som bol minulý rok v reklame WeatherTech na veľkej hre. Ide o to, že som prežil rakovinu, mal som nádor na srdci a len jednopercentnú šancu na prežitie.'

Vďaka špičkovej technológii v UW Veterinary Care, Skaut bol schopný podstúpiť liečbu a teraz nádor „až takmer zmizol“.

„Ich výskum má potenciál zachrániť životy miliónov domácich miláčikov,“ dodáva komentár. „Domáce zvieratá robia rozdiel vo vašom živote. Môžete zmeniť ich.'

„Chceli sme, aby tohtoročné úsilie o Super Bowl nielen zvýšilo povedomie, ale aj finančne podporilo neuveriteľný výskum a inovatívne liečby, ktoré sa odohrávajú na Fakulte veterinárneho lekárstva Wisconsinskej univerzity, kde je Scout stále pacientom,“ MacNeil pridané vo vyhlásení.

To nás veľmi teší Skaut sa zotavil! Pozrite sa na reklamu v Super Bowle 2. februára.