Hviezdy, ktoré dostali narodeninové darčeky za viac ako 100 miliónov výhier od fanúšikov

 Hviezdy, ktoré dostali narodeninové darčeky za viac ako 100 miliónov výhier od fanúšikov

Keď sa blížia narodeniny celebrít, mnohí fanúšikovia sa pripravujú obdarovať svoje obľúbené celebrity. Námaha a láska, ktorú fanúšikovia vkladajú do týchto narodeninových darčekov, sú na nezaplatenie. Existujú však celebrity, ktoré dostali narodeninové darčeky v cene okolo 100 miliónov wonov (približne 89 400 USD) a viac.

Tu je len niekoľko celebrít, ktoré dostali tieto drahé darčeky:

BTS V



V oslávil svoje narodeniny len nedávno, 30. decembra. Jeho fanúšikovia minuli obrovskú sumu peňazí, aby mohli jeho billboardy vystavovať po celom svete. Fanúšikovia V tiež venovali desiatky miliónov wonov Svetovému fondu na ochranu prírody na pomoc ohrozeným tigrom. Fanúšikovia prišli s týmto premysleným darčekom prostredníctvom V, ktorý zopakoval, že sa podobá na tigra.

Hoci presná suma peňazí vynaložených na narodeniny V. nebola zverejnená, za účasti domácich aj medzinárodných fanúšikov sa odhaduje, že jeho darčeky budú spolu viac ako 100 miliónov wonov (približne 89 400 USD).

Chcem jednu je Kang Daniel


Kang Daniel dostal tú česť, že jeho billboardy boli vystavené na námestí New York Times Square ako darček k narodeninám.

O newyorskom Times Square sa hovorí, že je to najdrahší priestor na zobrazovanie reklám. K narodeninám fanúšikovia darovali Kangovi Danielovi dar, že do siedmich dní bude vystavených osem jeho billboardov. V roku 2014 stála reklama na Times Square približne 2,7 miliardy wonov (približne 2,4 milióna dolárov) za mesiac. Odhaduje sa, že táto cena bude od uplynulých štyroch rokov oveľa drahšia, čo znamená, že bude pravdepodobne predstavovať viac ako 100 miliónov wonov denne.

DVAKRÁT je Tzuyu

Tzuyu tiež dostala k narodeninám svoj vlastný billboard na New York Times Square. Fanúšikovia Tzuyu mali v deň jej narodenín 24 hodín vystavený jej billboard.

Chen z EXO

Chenovi fanúšikovia ho prezývali „delfín“. Fanúšikovia EXO z Číny sa rozhodli darovať Chenovi „život delfína“ sponzorovaním divokého delfína v jeho mene. Jeho fanúšikovia mali aj jeho bilbordy vystavené po celom svete. Chen dokonca dostal les pomenovaný po ňom.

Hwang Chi Yeol


Hwang Chi Yeol si v Číne získal obrovskú fanúšikovskú základňu svojou účasťou na čínskej verzii „I Am A Singer“. Jeho fanúšikovia v Číne usporiadali v deň jeho narodenín udalosť, na ktorej si všetci kúpili jeho album v rovnakom čase. Celkové množstvo albumov zakúpených prostredníctvom narodeninovej udalosti vyšlo na približne 900 miliónov wonov (približne 804 700 dolárov).

zdroj ( 1 )