Sledujte: Vedúci pracovníci spoločnosti SM Entertainment podrobne opisujú globálnu expanziu a investičné stratégie v novom videu

 Sledujte: Vedúci pracovníci spoločnosti SM Entertainment podrobne opisujú globálnu expanziu a investičné stratégie v novom videu

Spoločnosť SM Entertainment (ďalej len SM) zverejnila na YouTube nové video o svojich plánoch globálnej expanzie, ako aj o ich investičnej stratégii.

V najnovšom z nich séria Videá, COO SM Tak Young Jun, Inside Director Park Jun Young, CFO Jang Cheol Hyuk a CEO Lee Sung Su diskutujú o svojich globálnych a investičných stratégiách, ako aj o svojich cieľoch pre SM 3.0. Toto je tretia a štvrtá časť SM „4 kľúčových stratégií rastu“ a nadväzuje na ich video vysvetlenia na ich Stratégia IP (duševného vlastníctva). (viacnásobné výrobné centrum/systém etikiet) a obchodná stratégia (streamovanie hudby, IP licencia atď.).

Nasledujú tri hlavné body ich globálnej stratégie SM 3.0:

  1. 3-krokové globálne rozšírenie podnikania: podpora od kórejského ústredia a dokončenie nastavenia miestneho výrobného centra s obchodnou jednotkou.
  2. Model globálnej expanzie zohľadňujúci regionálne charakteristiky (Japonsko, Amerika, juhovýchodná Ázia) a skúsenosti SM.
  3. Zameranie na dodatočné príjmy vo výške 260 miliárd wonov (približne 201 miliónov USD) zo 7 domácich multiprodukčných centier a troch miestnych výrobných centier v roku 2025.

Nasledujú tri hlavné body SM pre ich investičnú stratégiu:

  1. Stopa 1: Zabezpečte krátkodobú obchodnú kapacitu a výkon – budovanie produkčných kapacít IP a rozvoj platformy fanúšikov.
  2. Stopa 2: Zabezpečte strednodobý/dlhodobý motor rastu – investície do nového regiónu a technológií pre neustály rast.
  3. Cieľ: Zabezpečte potrebný základ na dosiahnutie cieľových predajov – vygenerujte ďalších 4,8 bilióna wonov (približne 5,1 miliardy USD) v tržbách a 800 miliárd wonov (približne 617 miliónov USD) v prevádzkovom zisku v roku 2025.

Pozrite si celé video SM nižšie: